Pravidlová poradňa

Poradte mi prosim s nahodnym dotykom lopty pri cvicnom svihu. V pravidlach som sa docital, ze takyto uder nie je pocitany ako uder… na druhej strane je pravidlo o pohnutej lopte. Dakujem a prajem pekny den

Odpoveď: Lopta pohnutá pri cvičnom švihu je stále považovaná za loptu pohnutú hráčom, hoci inak ako v dôsledku úderu. Rozdiel ...

Vážený Rastislav Michalák, moja otázka sa týka situácie keď hráč úmyselne nedohrá už začatú jamku pri HCP turnaji, alebo aj inom súťažnom formáte.

Tak ako som predpokladal, natrafil som na pravidlo: https://www.randa.org/Rog/2019/Rules/The-Rules-of-Golf/Rule-3 3.3 C - Failure to Hole Out A player must ...

Môže hráč upraviť piesok v pieskovej prekážke v prípade, že plánuje hrať ďalší úder z pôvodného miesta, ktoré sa nachádzalo v pieskovej prekážke?

Odpoveď: Ak sa hráč rozhodne hrať z pôvodného miesta v pieskovej prekážke, s trestom jednej trestnej rany a straty vzdialenosti, môže ...

Generálny partner

Hlavní partneri

 

Mediálni partner

 

 

Partneri

    

 

SKGA NEWSLETTER